بچه توخس

Bache TokhS

بچه توخس

Bache TokhS

یکم حرفای تخیلی...

 

 فیلسوف آلمانی می گوید: انسان موجود عجیبی است! ا
گر به او بگویید در آسمان خدا, یکصد میلیارد و نهصد و نود و نه
ستاره وجود دارد بی چون و چرا می پذیرد.

 اما اگر در پارکی ببیند روی نیمکتی نوشته اند: رنگی نشوید, فورا انگشت خود را به نیمکت می کشد تا مطمئن شود

 

***************************************************************

 

بازی روزگار را نمی فهمم! من تو را دوست می دارم.
 تو دیگری را..... دیگری مرا..... و همه ما تنهاییم  

 

****************************************************************


بر سنگ قبر من بنویسید : خسته بود اهل زمین نبود نمازش شکسته بود
بر سنگ قبر من بنویسید : شیشه بود تنها از این نظر که سراپا شکسته بود
بر سنگ قبر من بنویسید : پاک بود چشمان او که دایما از اشک شسته بود
بر سنگ قبر من بنویسید : این درخت عمری برای هر تبر و تیشه دسته بود
بر سنگ قبر من بنویسید : کل عمر پشت دری که باز نمی شد نشسته بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد