بچه توخس

Bache TokhS

بچه توخس

Bache TokhS

مسافر...

  


قسمت نشد ببینمت ، خدا نگهداری کنم
فرصت نشد بمونم و از تو نگهداری کنم
گفتم اگه ببینمت ،دل کندنم سخت برات
اگه یه وقت بگی نرو ، رفتن پر از درد برام

گفتم صداتو نشنوم ، نگی نرو از پیشم بمون
 پشت سرم زاری نکن، چیکار کنم مسافرم؟
من میرم ولی باز تو بدون همیشه
یاد تو از خاطرمن فراموش نمیشه
گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام عزیزم
اگه تو نباشی میمیرمممممممم
 نامه رو تا تهش بخون
گریه نکن، طاقت بیار
 نامه رو خط خطی نکن، دو جمله رو هم دووم بیار
باور نکن یه بی وفام ، نامه میزارم و میرم، نه
قسمت زندگیم اینه، به کی بگم مسافرم؟
سهم من از تو دوریه ، توو لحظه های بی کسی

قشنگیه قسمت ماست، که ما به هم نمیرسیم
من، میرم ولی باز تو بدون همیشه
یاد تو از خاطرمن فراموش نمیشه
گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام عزیزم
همیشه زنده میمونن ، با یاد تو ترانه هام

 منو ببخش اگه بازم اشکام چکید روو نامه هام
دیگه تموم شد فرصتم، خاطره هام پیشت باشه
تموم خاطرات خوش ، خدا نگهدارت باشه

مسافر...

اگه دوست داشتین لینک دانلودموزیک متن بالا رو براتون گذاشتم؛میتونید دانلود کنین.

خیلی قشنگه...

Download

 

نظرات 3 + ارسال نظر
برده یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 11:19 ب.ظ http://Anubis.blogfa.com

به به به به بهاری معروف به جیگولک
خوشل بودX:
موفق باشی...یه سر بیا اونورا
بدرود

دیوونه ی تنها سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.perances.mihanblog.com

سلام آقای تخس
من آپم.
منتظرما.

دختر آریایی چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 08:10 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام دوست عزیز ....
چرا هر جا میرم این آهنگه .... چرا اون چیزی که آدمو زجر میده باید همش بیاد جلو چشمش ....
اما نمیتونم از این آهنگ دل بکنم ... این آهنگ شدیدا اعصابمو قاطی میکنه اما نمیتونم ازش دل بکنم ..... میخوام برم گوشش کنم ...
مرسی که تولدمو تبریک گفتی عزیزم ....

فعلا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد