بچه توخس

Bache TokhS

بچه توخس

Bache TokhS

یه دوست جدید

سلام


صدف هستم و هنوز معلوم نشده از کجام و چند سالمه


خیلی وقت بود تخس بودم ولی بابائیم رو گم کرده بودم


حالا هم که پیداش کردم هیچی جز درد سر برام نیست


ولی بازم میگیم ....... بدخواه بابائیم و خودم


اومدم اینجا گاه گداری پست میزنم امیدوارم لذت ببرین


قربونش

نظرات 6 + ارسال نظر
Babaei :D پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

iN Dokhmale Mane :D

مثلث پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.mosallas.blogsky.com

سلام
همین طور بنویس .
البته این همه بدی از مرد ها نگو
خودت هم مردی ها.
موفق و پیروز باشی

گواش دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

نیستی...

گواش چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

من قبلن برای این نوشته کامنت داده بودم به خدا !!!!

jigo0olak چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

sa10fi salam:D Jigoolak ke iman nis(:| asan jigo0olak Yeki digas me3 man:Deshteb nagirin mano ba iman asab nadarama(:|:D.

صدف کوچولویه بابا جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 03:22 ق.ظ

من نفمیدم این جیگولک کیه چی میگی جیگی¿!
X:

sadafe baba i mishe khale jonet :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد